13 Juni 2011

Måndagmorgon , Toxie sov längre än mamma idag. lilla sömntutan.
Senare på förmiddagen blev det att gå ner till affären & hämta ut 2 lotter som jag vann på bingolotto igår.
Där mötte jag Sara , vi tog en liten promenix innan jag gick bort till Madde , och där stannade jag hela dagen.
Först när vi kom dit så satt vi mest o prata :) sen blev Toxie trött så blev lite mat för henne sen sov hon 2 timmar i Elias säng. :) den var nog superskön.
blev mest prat & tv tittande idag , mycket trevligt o bara ta det lungt.
Tack för en trevlig dag!

Nu ska vi strax gå ner till affären & handla lite gott.
Ha de bra. Skriver nog ett inlägg imorgon igen.

Kommentarer
Postat av: mamma till Elias

Tack själv för en trevlig dag.. även att vi bara satt inne.. :)

2011-06-13 @ 21:30:36
URL: http://madelenolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0